AMERICA-LATINA-OTROS-DESTINOS-2023-2024

UPV/EHU-LA eta Beste Norakoak Programa 2023-2024: EHUko Ikasleak

IKASLESLEEN BETEBEHARRAK

Ikasleen erantzukizuna da harrerako herrialdean legez sartzeko eta bertan egoteko behar diren baimenak edo agiriak (bisak, egoitza-txartelak, etab.) lortzeko eta, hala badagokio, berritzeko izapideak egitea, trukeak irauten duen bitartean.
Ustekabeko nazioarteko egoeren ondorioz, mugikortasunak murriztuak edo ezeztatuak izan daitezke. Informazio gehiago
Aurtengo ERASMUS-AL-BN deialdian plaza bat jasotzen duten ikasleek EZIN izango dute SICUE deialdian parte hartu, nahiz eta esleitutako plazari uko egin.
  1. KARTELA eta EGUTEGIA

2. OSO GARRANTZITSUA

3. 2023-2024 DEIALDIA

4. HELBURUKO UNIBERTSITATEAK 2023-2024:

5. ZURE ESKAERA NOLA EGIN. URRATSEZ URRATS
    Epea: 2022ko azaroaren 14tik abenduaren 5era

6. Hizkuntza-mailen ziurtagiriaren aurkezpena (NBko plaza orokorrak soilik) hurrengo posta elektronikora: certiidiomas.internacional@ehu.es. Gainerako norakoetarako, zentroko mugikortasun-koordinatzaileari bidali. Koordinatzaileen zerrenda kontsultatu

7. HAUTAKETA ETA ESLEIPENA

8. PLAZA ONARTZEKO EDO UKO EGITEKO EGIN BEHARREKOAK. URRATSEZ URRATS

9. PLAZA EMAN ETA ONARTU ONDOREN EGIN BEHARREKOAK

• Egonaldiaren jarraipenerako inprimakiak: dokumentu horiek mugikortasuneko ikasleen GAUR profilean ere eskura daitezke.

10. ESKATU ZURE ONARPENA ATZERRIKO UNIBERTSITATEAN

11. GARRANTZITSUA: Istripu eta aberriratze-aseguru bat sinatzea

OHARRA: ​​​​Edozein aseguru kontratatu aurretik, harrerako unibertsitatearekin unibertsitate horrek eskatzen dituen gutxieneko osasun-estaldurak baieztatzea gomendatzen da.

COVID 19:

• Ibili asegurua: 19-kobidaren estaldurak osasun-arreta (gaixotasuna hartu denean) eta aberriratzea barne hartzen ditu, beharrezkoa izanez gero, hau da, medikuak aginduta. Garrantzitsua: estalduraren xehetasunak kontsultatu
    • Beste aseguru batzuk: kontratatutako aseguruak Covid-19ren gaixotasun-estaldura barne hartzen duela egiaztatzea gomendatzen dugu.
  12. NOLA EGIN HITZARMEN AKADEMIKOA
    Epea:

13. EGOALDIAREN LUZAPENA: Erasmus-Latinoamerika-Beste Norakoak

14. KONTSULATUEN ZERRENDA- 2023ko MAIATZA

15. EUSKAL ETXEAK

• Argentina

• Chile - EE Santiago de Chile

• México

• Uruguay

Bilboko Merkataritza Ganberako Unibertsitate Eskola

2023-2024 deialdia

1. Eskaera inprimakia (nabegatzaile batzuekin mahiganean dokumentua gordetzea baharrizkoa da bete ahal izateko).

2. Jarraibideak

3. Hautaturiko UPV/EHUko ikasleen datuetarako inprimakia

4. Plaza eman eta onartu ondoren egin beharrekoak

5. GARRANTZITSUA: Istripu eta aberriratze-aseguru bat sinatzea (Ikusi aurreko 11. puntuko oharra)